fredag 9 oktober 2009

fredagsväskan: (jag själv)

Image and video hosting by TinyPic
i min grå väska som jag köpte på myrorna för en tjuga finns det idag: (medsols)

puder med inbyggd spegel mot röda höstkinder, man ska vara blek!
mobiltelefon som jag pimpat själv med katolskt jesusmotiv och stjärnor
franska cigaretter av märket pink elephant, de är rosa och smakar vanilj
nycklar till mamma, pappa och min svarta cykel.
på nyckelknippan finns även en ölöppnare(varför, jag hatar öl) och en jesusnyckelring.
en stor silvrig kaffetermosmugg som räddar mina trötta skoldagar och min smala plånbok
två pennor, en blyerts snodd från biblioteket idag och en bläck
lösögonfranslim om de skulle släppa vilket de aldrig gör men det är skönt att ha tuben med ifallatt
idominsalva för nariga fingrar, läppar eller armbågar
blå tändare
rosa kam från japanska märket swimmer, kolla deras söta webshop!
under allt ligger två skolpapper, ett jag kluddat på i tristess och ett om bildanalys.

1 kommentar:

  1. kan inte fatta att jag ej läst denna blogg ps rosa cigg verkar äga

    SvaraRadera